ارسال پاسخ

۲۰ آبان ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3198

pvc-asso.ir

بازار جهانی اصلاح کننده های ضربه  به 5 میلیارد  دلار در سال 2025 خواهد رسید

 ارزش جهانی بازار اصلاح کننده های ضربه در سال 2020 حدود 3.9 میلیارد دلار تخمین زده می شود و پیش بینی می شود تا سال 2025 با رشد سالانه 5.3% به 5 میلیارد دلار برسد. رشد این بازار را می توان به افزایش استفاده از پلاستیک در کاربردهای روزمره نسبت داد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

تقاضا برای پلاستیک های با کیفیت بالا از کاربردهای مختلف به طور مداوم در حال افزایش است. علاوه بر این ، افزایش تقاضا برای کاربردهایی مانند لوله و اتصالات، پروفیل ها، تیوب ها، ورق های سخت و پانل ها ، سیم و کابل و بطری و موارد دیگر، تقاضا برای  PVC را فزایش می دهد که به رشد بازار اصلاح کننده های ضربه  کمک می کند. همچنین پیش بینی می شود که شیوع پاندمی کویید 19 بر رشد این بازار تاثیر داشته باشد.

 

مصرف براساس نوع اصلاح کننده ضربه

 MBS  ها سریعترین رشد را در بازار اصلاح کننده های ضربه در سال 2019 داشته  اند.  MBS به بهبود استحکام ضربه محصولات مخصوصا PVC که عمدتا در کاربردهای داخلی استفاده می شود، کمک می کند. سازگاری  MBS با محیط زیست یک نیرو محرکه اصلی برای غالب بودن این افزودنی در بازار اصلاح کننده های ضربه است. این افزودنی به علت بهبود عملکرد هر دو  PVC سخت و نرم مانند استحکام ضربه ، چقرمگی و استحکام کششی ترجیح داده می شود و می تواند در محصولات شفاف نیز استفاده شود. این ماده حاوی بودتا دی ان است که باعث می شود در هنگام قرار گیری در معرض نور به راحتی تجزیه شود. بنابراین برای کاربرد های خارج از ساختمان مناسب نیست.

 

 PVC بزرگترین بخش کاربرد بازار اصلاح کننده های ضربه است. رشد بازار اصلاح کننده های ضربه برای کاربردهای مختلف  PVC عمدتا به دلیل سهولت در دسترس بودن ، هزینه پایین و همچنین افزایش کاربرد  PVC در بین صنایع مختلف برای استفاده نهایی از جمله بسته بندی، ساخت و ساز، خودرو و کالاهای مصرفی است.

 

براساس استفاده نهایی،  افزایش تقاضا برای بسته بندی پلاستیک در بالاترین سطح رشد در سال 2019 بوده است.

پیش بینی می شود  بازار اصلاح کننده های ضربه در منطقه اسیا اقیانوسیه در بالاترین نرخ رشد سالانه  بین سال های 2020 و 2025 باشد . چین، هند و ژاپن باهم سهم عمده ای از بازار اصلاح کننده های ضربه در آسیا اقیانوسیه را  در سال 2019 به خود اختصاص داده اند. علاوه بر این منطقه اسیا اقیانوسیه به دلیل توسعه صنعتی و بهبود شرایط اقتصادی ، بازاری نو ظهور و سود آور برای  اصلاح کننده های ضربه است. پیش بینی میشود وجود تعدادی از کارخانه های تولید محصولات پلاستیکی در چین و صنعتی شدن سریع در آسیا اقیانوسیه ، بازار اصلاح کننده های ضربه را در این دوره پیش بینی ، بهبود دهد.


Source: M&M

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد